[C++][Pomoc]Oko jedna programa

Započeo Schwarz, Februar 20, 2014, 11:36:09 PRE PODNE

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Pozdrav svima, profesor mi je dao jedan zadatak da uradim program:
Da se proveri dali 3 zadana broja ispunjavaju uslove: x+y>z i x2+y2>x2

Ako mi moze neko pomoci jer sam pocetnik u ovome a potreban mi je ovaj zadatak za u skoli.

Vidi moje programe tu koje sam ubacivao, napravis if(x+y>z) neki text.. if((x*x)+(y*y)>(x*x)) neki text..
Aequam memento rebus in arduis servare mentem.

Jel moze neko da mi dade gotovu programu jer ja nemam pojma od ovome, ovo mi je kao projektna i profesor ni nista ne objasnava.

Ajde malo bolje objasni sta ti treba tj. koje uslove treba da zadovoljava, sta treba da se desi ako zadovoljava, da li je potrebno da se zadovolje svi uslovi, sta da se desi ako zadovoljava sve uslove..Probacu ja nesto preko telefona da napravim, ali u C programskom,.pa ti samo posle prebaci u C++

[FS] Bank Sistem
[TuT] Array Sistem (Napredna)

"Pa krenite na mene i provesce te se super ko kapetan Kuka kada levom brise dupe"

www.denis-lapi.com

Pa kao sta sam rekao Da se proveri dali 3 zadana broja ispunjavaju uslove: x+y>z i x2+y2>x2
Da se provere uslove i ako ne ispunavalju da ispise da neispunavjaju ili ispunavjaju

Napisacu ti program koji ne ispitati poruku "Brojevi ne ispunjavaju zadati uslov" Ako ne ispunjavanju oba dva uslova.. Pisem ti u C prog. da napomenem da su manje greske moguce jer pisem sa fona, ako je to ono sto ja mislim, zadatak ce ti biti dobar, na osnovu ovoga sto si mi rekao mislim da program treba da glasi ovako

#include <stdio.h>
float x,y,z,prvi,drugi,treci;
main()
{
printf("Nalazite se u programu koji odredjuje\da li brojevi x,y,z zadavoljavaju uslove:\nx+y>z i\nx2+y2>x2\n");

printf("Unesite vrednost broja X\n");
scanf("%f",&x);
printf("Unesite vrednost broja Y\n");
scanf("%f",&y);
printf("Unesite vrednost broja Z\n");
scanf("%f",&z);

prvi=x+y;
drugi=(x*x)+(y*y);
treci=(x*x);