[TuT] Komanda /isteraj (ZCMD, sscanf)

Započeo Ice FoX, April 09, 2012, 18:35:09 POSLE PODNE

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Ja sam ovde nov i pocetnik u skriptanju, ali zelim napraviti tutorial za komandu /isteraj koja bi verovatno bila korisna mnogima. Pa da pocnemo:

Prvo sto trebate jeste ubaciti includove. Posto je komanda radjena u ZCMD-u trebace vam taj include koji mozete naci na:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=91354 Ubacite ga u folder napr. C:/ProgramFiles/SampServer/pawno/include.
Takodje ce vam trebati sscanf kojeg mozete naci na: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=120356 Njega ubacujete isto kao ZCMD.

#include <a_samp>
#include <zcmd>

Onda definirajmo par boja: Sivu, narandzastu i svetlo sivu, bar je to moj odabir, ako hocete druge definirajte ih sami.
#define SIVA    0xABABABAA
#define NARANDZ 0xDBA100AA
#define SSIVA   0xD1D1D1AA

Dalje sto trebate je jednostavno napraviti komandu.
CMD:isteraj(playerid,params[])
{

return 1;
}

CMD oznacava komandu. Isteraj je naziv komande.
Morate napraviti new koji ce skladistiti id igraca kojeg zelite isterati.

CMD:isteraj(playerid,params[])
{
new id;
if(sscanf(params,"u",id)) return SendClientMessage(playerid, SSIVA,"Upotreba: /isteraj <ID>");
return 1;
}

Sta ovo radi jeste da parametar u koristi za dobavljanje igracevog ida. Vise o tome mozete naci u postu od joXy_ koji je sve to lepo objasnio. http://balkan-samp.com/forum/index.php?topic=28770.0 ovaj deo return SendClientMessage radi to da vraca igracu poruku za upotrebu ove komande. Znaci ako on ukuca samo /isteraj ono ce poslati poruku da mora dodati jos i id. Nakon toga hocemo napraviti da ako igrac nije u vozilu naravno nemoze nikoga ni izbaciti iz njega.
else if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)==0) return SendClientMessage(playerid,SIVA,"Greska: Niste u vozilu.");