[Pomoc] Placa

Započeo Tong1950Po, Januar 04, 2012, 15:42:40 POSLE PODNE

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Skripta koju koristim: CLRP
Detaljan opis problema: Vako, zanima me kako da napavim da "placa" na severu dolazi svake 2 min, razlog: uredivam
Dio skripte:
Neke slike/video za lakse dobivanje pomoci(neobavezno):
Poslednja Izmena: Januar 04, 2012, 16:20:06 POSLE PODNE od Tong1950Po
Trazim Skriptera! Nagrada Head Admin

Msm. da za to imas TuT, ali nemogu ga naci
Koja carina!
Citat: Fâ,¬nsQ poslato Jun 06, 2012, 15:27:14 POSLE PODNE
mozemi netko reci kada se sper.a dobiva imam 13 i pol godine, a nisam je dobio, moji drugari su to vec dobili, moze pomoc
nov sam pa neznam gdje trebam pitati

a jesi ga pomoga :D

obrises iz public SyncTime sledece:

PayDay();

zatim pod public OnGameModeInit stavis sledeci tajmer...

SetTimer("PayDay", 120000, 1);

Kako cu  SetTimer("PayDay", 120000, 1); znat koliko je to minuta?

60 000 ms = 1 min
120 000 ms = 2 min

ali probaj ovako

60*1000 = 1 min
120*1000=2min
itd.

SetTimer("PayDay", 120 000, 1); ja sam stavija vako i ne radi i stavija sam vako SetTimer("PayDay", 120000, 1); NE radi :S

EDIT: Radi oprostite! Nego meni laga kad sam isa ESC, ponovo usa onda mi se pocelo pojavljivat

Ja sta sam stavlja TExt nema mi svi text koje sam stavija upoce mi se ne pokazu neznam zasto?

Evo kodovi?

}
interest = (PlayerInfo[i][pAccount]/1000)*(tmpintrate);
PlayerInfo[i][pExp]++;
PlayerInfo[i][pAccount] = account+interest;
format(coordstring, sizeof(coordstring),  "Banka Los Santosa", checks, TaxValue);
if(PlayerInfo[i][pPhousekey] != 255 || PlayerInfo[i][pPbiskey] != 255)
{
    format(coordstring1, sizeof(coordstring1), "Racun za struju: {FFFFFF}-$%d\n\n", ebill);
}
format(coordstring2, sizeof(coordstring2), "Postovani, ovo je bankovno izvjesce za proteklo razdoblje.\n\n", account - checks);
format(coordstring3, sizeof(coordstring3), "Prihodi\n",tmpintrate);
format(coordstring4, sizeof(coordstring4), "-Stari iznos racuna: $%d\n", account - checks);
format(coordstring5, sizeof(coordstring5), "-Iznos uplate place na vas racun: $%d Kamata: $%d %\n\n", PlayerInfo[i][pAccount]);
format(coordstring6, sizeof(coordstring6), "Rashodi\n", rent);
format(coordstring7, sizeof(coordstring7), "-Struja: $%d | Voda: $%d | Smece: $%d | Plin: $%d\n", ebill);
format(coordstring2, sizeof(coordstring2), "-Najamnina: Kuca $ | Hotel: $\n", account - checks);
format(coordstring2, sizeof(coordstring2), "-Porez na luksuz: $\n\n", account - checks);
format(coordstring2, sizeof(coordstring2), "Novo stanje na racunu: $%d\n", PlayerInfo[i][pAccount]);
if(PlayerInfo[i][pKredit] != 0)
{
format(coordstring8, sizeof(coordstring8), " {00C0FF}Rata: {FFFFFF}%d\n", PlayerInfo[i][pAccount]);
PlayerInfo[i][pKredit] -= 500;
PlayerInfo[i][pAccount] -= 500;
}
format(payday, 512,"%s%s%s%s%s%s%s%s%s",coordstring,coordstring1,coordstring2,coordstring3,coordstring4,coordstring5,coordstring6,coordstring7,coordstring8);
    ShowPlayerDialog(i, 667, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{00C0FF}LS-Banka | Izlistlanje racuna", payday , "Uredu", "Odustani");
format(string, sizeof(string), "~y~Plata~n~~w~Plata je stigla na vas racun");
GameTextForPlayer(i, string, 5000, 1);
rent = 0;
PlayerInfo[i][pPayDay] = 0;
PlayerInfo[i][pPayCheck] = 0;
PlayerInfo[i][pConnectTime] += 1;
if(FarmerVar[i] == 0)
{

///

*

Pa eto raditi može lock :)