[POMOC]Rcon password i hostname

Započeo njoBe, April 24, 2011, 06:32:52 PRE PODNE

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Skinuo sam BlodZ mode sa foruma i otisao sam u server.cfg i editovao sam ime pass i sve i sacuvao sam to.
Restartovao sam server kad ono pise Blodz server ja ukucam rcon password udem unutra ukucam onu /makeadmin komnada kaze nemogu you have not permision tako nesto.
Isao sam u pawn datoteku i tamo sam nasao hostname od blodz itd nisam nasao rcon pass i editovao sam i tu spremio i stavio u gp ali opet isto e sad posto sam pocetnik kod skriptanja itd jeli server trazi amx file ili pwn?
Ako treba preko amx kako da napravim amx file od pwn file.Jeli kod imena gamemoda treba samo napisati name.amx?
Ako neko zna moze pomoc ?


nemoras preko rcona, odes u scriptfiles i nadjes svoje ime, di pise admin level:( stavis 1338 ili 1337 :D )

EDIT: nisam vidio kako si posto  ???
procitaj pravila
Poslednja Izmena: April 24, 2011, 08:07:31 PRE PODNE od Gangasta300

Citat: Ado_Beno poslato April 24, 2011, 06:32:52 PRE PODNE
Skinuo sam BlodZ mode sa foruma i otisao sam u server.cfg i editovao sam ime pass i sve i sacuvao sam to.
Restartovao sam server kad ono pise Blodz server ja ukucam rcon password udem unutra ukucam onu /makeadmin komnada kaze nemogu you have not permision tako nesto.
Isao sam u pawn datoteku i tamo sam nasao hostname od blodz itd nisam nasao rcon pass i editovao sam i tu spremio i stavio u gp ali opet isto e sad posto sam pocetnik kod skriptanja itd jeli server trazi amx file ili pwn?
Ako treba preko amx kako da napravim amx file od pwn file.Jeli kod imena gamemoda treba samo napisati name.amx?
Ako neko zna moze pomoc ?




Koliko sam ja upucen u taj gamemod, on menja ime na par sekundi, pronadji u pawnu tajmer koji salje komandu "rcon hostname BloodZ...." i to izbaci ili napisi to tvoje ime .
Citat: ...Neno... poslato Januar 26, 2013, 23:31:02 POSLE PODNE