Register/Login

Započeo Fojnica, Januar 12, 2018, 14:30:12 POSLE PODNE

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Detaljan opis problema:Znači editam mod, dodam nove TDove,Mape i sve, hajd odem test na kućni server, odem se Register, i piÅ¡u uvjeti da možeÅ¡ odbit i prihvatit, haj ja stisnem "Prihvati" a ono niÅ¡ta ne učitava kad stisnem na "Prihvati", ni ne doÄ'e ono kao da hoću stisnit, tako i za Login da upiÅ¡em password neće mi da piÅ¡e samo stoji kucam ja Å¡ifru ono ne piÅ¡e, joÅ¡ sam stiskao i niÅ¡ta, ne znam do čega može biti, tako i kad npr radi to "Prihvati" neće ona "Lozinka" ili "Spol" i tako to...
Dio skripte:Recite koje treba poslaću u poruku.
Neke slike/video za lakse dobivanje pomoci(neobavezno):Znate kako izgleda..
• Sve sam u stanju da pustim da ide
Nisam od onih što svima se svide. •

Posalji OnDialogResponse za taj dialogid od uslova za koriscenje.

Citat: Tosic ãƒ,, poslato Januar 12, 2018, 17:58:53 POSLE PODNE
Posalji OnDialogResponse za taj dialogid od uslova za koriscenje.
Evo ovo, ako nije to iskoči PM
[pawn]fDialog(1)
{
   if(!response) return Kick(playerid);
   if(strfind(inputtext, "%") != -1)
   {
      new regstring[512], regname[64]; GetPlayerName(playerid,regname,sizeof(regname));
      format(regstring,sizeof(regstring),""BELA"________________________________________________\n\n"ZUTA"Dobrodosao na Good Life RPG\n\nVase Ime i Prezime: "ZUTA"%s\n"BELA"Vas korisnicki racun nije registrovan...\nUpisite vasu lozinku da bi ste se registrovali\n\nLozinka: "CRVENA"Min 6/Max 26 znakova\n\n"BELA"________________________________________________",regname);
      ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_PASSWORD,""BELA"Registracija",regstring,"Registracija","Izlaz");
      SCM(playerid,-1,""ZUTA"[GL:RPG] "BELA"BUDALO!");
   }
   else if(strlen(inputtext) < MIN_DUZINA_LOZINKE)
   {
      new regstring[512], regname[64]; GetPlayerName(playerid,regname,sizeof(regname));
      format(regstring,sizeof(regstring),""BELA"________________________________________________\n\n"ZUTA"Dobrodosao na Good Life RPG\n\nVase Ime i Prezime: "ZUTA"%s\n"BELA"Vas korisnicki racun nije registrovan...\nUpisite vasu lozinku da bi ste se registrovali\n\nLozinka: "CRVENA"Min 6/Max 26 znakova\n\n"BELA"________________________________________________",regname);
      ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_PASSWORD,""BELA"Registracija",regstring,"Registracija","Izlaz");
      SCM(playerid,-1,""ZUTA"[GL:RPG] "BELA"Lozinka mora imati minimum 6 znakova, a maximum 26 znakova!");
   }
   else if(strlen(inputtext) > MAX_DUZINA_LOZINKE)
   {
      new regstring[512], regname[64]; GetPlayerName(playerid,regname,sizeof(regname));
      format(regstring,sizeof(regstring),""BELA"________________________________________________\n\n"ZUTA"Dobrodosao na Good Life RPG\n\nVase Ime i Prezime: "ZUTA"%s\n"BELA"Vas korisnicki racun nije registrovan...\nUpisite vasu lozinku da bi ste se registrovali\n\nLozinka: "CRVENA"Min 6/Max 26 znakova\n\n"BELA"________________________________________________",regname);
      ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_PASSWORD,""BELA"Registracija",regstring,"Registracija","Izlaz");
      SCM(playerid,-1,""ZUTA"[GL:RPG] "BELA"Lozinka mora imati minimum 6 znakova, a maximum 26 znakova!");
   }
   else if(strlen(inputtext) >= MIN_DUZINA_LOZINKE && strlen(inputtext) <= MAX_DUZINA_LOZINKE)
   { // ovo
       strmid( PlayerInfo[ playerid ][ pPass ], inputtext, 0, strlen( inputtext ), 50);
      PlayerTextDrawSetString( playerid, RegisterTD[ playerid ][ 6 ], inputtext );
      InputPassword[ playerid ] = true;
      SelectTextDraw( playerid, GREEN );
   }
   return 1;
}[/pawn]
@Tosic ãƒ,,
• Sve sam u stanju da pustim da ide
Nisam od onih što svima se svide. •