[Bootstrap] SPage

Započeo xsar.p, Maj 06, 2017, 02:45:51 PRE PODNE

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Pozdrav, nesto u mom pokusaju, samo da napomenem, posto sam trenutno pocetnik, nasao sam jedan tut, i po njemu sam radio od 00h, jer sam nub u dizajnu, ja sam menjao slike, menjao animacije i promenio sam boje.
Ovde mozete pogledati Live Demo: http://serpent-page.esy.es
Znam da nije nista specijalno, ali shvatite me, pocetnik sam.
Oduvek sam se pitao:
"Zbog cega se ljudi toliko brinu jedni za druge?",
"Zasto ljudi daju sve od sebe da usrece neku osobu?"

Najjednostavnije receno brinu se jer vole tu osobu celim svojim srcem,
daju sve od sebe da je usrece zbog toga sto ne zele da je ikada vide tuznom ili rasplakanom.
#xsarnaaparatima..

Isključi repeat na header slici, nije loše :D
Graphic & Web Designer

Ne radi link meni :(
CitatElectric Power is everywhere present in unlimited quantities and can drive the world's machinery without the need of coal, oil, gas, or any other of the common fuels!

Citat: Ognjenᵈᵉˢᶤᵍᶰ poslato Maj 06, 2017, 02:55:53 PRE PODNE
Isključi repeat na header slici, nije loše :D
Taj repeat je zbog slike, jer nije tacna rezolucija, inace hvala svima, da ne radim sad dupli post.
Oduvek sam se pitao:

daju sve od sebe da je usrece zbog toga sto ne zele da je ikada vide tuznom ili rasplakanom.
#xsarnaaparatima..

dobro je :D
samo rejv i debele zene

Sry ako radim DP, moze li mi neko u pm objasniti, kako da uradim da kada se stisne na navbar, da se stranica spusti na dole, recimo stisnem na "Kontakt" kod navbara, i ono spusti stranicu dole.
Oduvek sam se pitao:

#xsarnaaparatima..

Citat: SejnurHD poslato Maj 06, 2017, 15:44:36 POSLE PODNE
Sry ako radim DP, moze li mi neko u pm objasniti, kako da uradim da kada se stisne na navbar, da se stranica spusti na dole, recimo stisnem na "Kontakt" kod navbara, i ono spusti stranicu dole.

https://www.w3schools.com/bootstrap/bootstrap_ref_js_scrollspy.asp