[POMOC] Unos sifre

Započeo Huan Escobar, Januar 30, 2017, 21:29:52 POSLE PODNE

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Skripta koju koristim: UP
Detaljan opis problema: Obrisao sam udb_hask I sada ne znam kako da izvedem da mi sacuvava sifru tacno kako je ukucana, ako moze pomoc...Rec je o registraciji... Hvala
Dio skripte:
[pawn]
   switch (dialogid)
    {
      case DIALOG_REGISTER:
       {
         if(!response) return Kick(playerid);
          if(response)
         {
            if(strlen(inputtext) < MIN_DUZINA_LOZINKE)
            {
                new regstring[512], regname[64]; GetPlayerName(playerid,regname,sizeof(regname));
                    regname[strfind(regname,"_")] = ' ';
               format(regstring,sizeof(regstring),""SPLAVA"Dobrodosli na Origen RolePlay\n\n"BIJELA"Vase Ime i Prezime: "CRVENA"%s\n"BIJELA"Vas korisnicki racun nije registrovan.\nUpisite vasu lozinku da bi ste se registrovali!\n\nLozinka:Min 6/Max 26 znakova",regname);
               ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_PASSWORD,""BIJELA"Registracija",regstring,"Dalje","Izlaz");
               SCM(playerid,-1,""CRVENA"Lozinka mora imati minimum 6 znakova, a maximum 26 znakova!");
            }
            else if(strlen(inputtext) > MAX_DUZINA_LOZINKE)
            {
                new regstring[512], regname[64]; GetPlayerName(playerid,regname,sizeof(regname));
                regname[strfind(regname,"_")] = ' ';
               format(regstring,sizeof(regstring),""SPLAVA"Dobrodosli na Origen RolePlay\n\n"BIJELA"Vase Ime i Prezime: "CRVENA"%s\n"BIJELA"Vas korisnicki racun nije registrovan.\nUpisite vasu lozinku da bi ste se registrovali!\n\nLozinka:Min 6/Max 26 znakova",regname);
               ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_PASSWORD,""BIJELA"Registracija",regstring,"Dalje","Izlaz");
               SCM(playerid,-1,""CRVENA"Lozinka mora imati minimum 6 znakova, a maximum 26 znakova!");
            }
            else if(strlen(inputtext) >= MIN_DUZINA_LOZINKE && strlen(inputtext) <= MAX_DUZINA_LOZINKE)
            {
                    new string[128];
               strmid( PlayerInfo[ playerid ][pPass ], inputtext, 0, strlen( inputtext ), 34);
               format(string, sizeof(string),""CRVENA"Password: "BIJELA"%s",inputtext);
               SCM(playerid,-1,string);
               ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, ""BIJELA"Izaberite spol", ""BIJELA"Musko\n"BIJELA"Zensko", "Dalje", "Odustani");
            }
          }
       }[/pawn]
Neke slike/video za lakse dobivanje pomoci(neobavezno):