Zeta V1.0 - Prezentacija REG/LOGIN sistema #1

Započeo (( Zeta )) Kyle_Resse (Ico), Mart 10, 2015, 01:08:13 PRE PODNE

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.





((Evo kako smo i najavili prije nekoliko dana da ce biti prezentacija Reg/Log systema nadam se da ce vam se svijdati ))
FORUM - http://www.zeta-roleplay.net
FB Stranica -https://www.facebook.com/zetagamingnet
SAMP IP - 178.33.216.127:7551
TeamSpeak3 - 178.33.216.117:8331
Poslednja Izmena: Mart 10, 2015, 01:21:44 PRE PODNE od UMIX Des&Maping

Obican Reg/log sistem mislim da nema potrebe ovake sisteme prezentirat , prezentirajte nesto sto nije vidjeno... , pohvale za trud

 brate znam da je moglo puno bolje uvijek moze bolje u daljnjem radu bit ce bolje ipak sam ja pocetnik :3


Bit ce unikatno meni je najvaznije da je za pocetak oke a ostali polako uskoro bit ce update na Reg/log system

Mene zanima koja je fora imena "zeta"? Pitam sa razlogom,koji cu objasniti cim dobijem odgovor :)

Citat: Streetboy poslato Mart 12, 2015, 01:44:29 PRE PODNE
Mene zanima koja je fora imena "zeta"? Pitam sa razlogom,koji cu objasniti cim dobijem odgovor :)
Mislim da je zeta u ASI sistemu mjerni jedinica koliko se ne varam?
69

Ljudi da vam iskreno kazem otkud ime Zeta
Pa htio sam ime na Z pa sam cijeli dan Isao ovako
Po tastaturi pisao par slova dogot nisam dobio neko lepo ime i eto Zeta i nakon 1 mj sam shvatio da negdje postoji Grad ili nesto pod imenom Zeta iskreno meni se sviÄ'a :3
A najvise drago mi je da mi komenitrao temu C++ :3

Hmmm ukoliko se ne varam ili sam vec zaboravio a net mi je toliko spor da mi se testo nakaniti da odgledam video, dialog ti je preko TDova...

Svaka cast za REG/LOG, lijep dizajn TDova, ali ne nesto posebno... Pohvale ! :)


Citat: UMIX Des&Maping poslato Mart 16, 2015, 12:00:13 POSLE PODNE
Ljudi da vam iskreno kazem otkud ime Zeta
Pa htio sam ime na Z pa sam cijeli dan Isao ovako