[GFX] SMF Tema

Započeo Bugi, Jul 25, 2014, 20:25:22 POSLE PODNE

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Ja sam radio jednu SMF temu, pa mi palo na pamet sto da to ne bude nova tema za balkan samp. Ovo je 2. tema za smf koju sam izradio, edit je Inferno teme naravno nije od 0 jer sam jos uvek pocetnik ali meni ova tema izgleda prilicno lepo. evo jedne slike pa ako se Djuri svidi nije problem da zapakujem i posaljem :) Ocene.. ?




Evo slika: http://i.imgur.com/TaBA1Ak.png
RESPECT: Blaeks, Yui_Sang, Gagi, Kapetan Husein, Luksa, Slay, Denis_Lapi, Zoran(Dude)

Programski jezici koje koristim: C, C#, Visual Basic, HTML, CSS, PHP (tek ucim).



Hvala na misljenju
RESPECT: Blaeks, Yui_Sang, Gagi, Kapetan Husein, Luksa, Slay, Denis_Lapi, Zoran(Dude)

Programski jezici koje koristim: C, C#, Visual Basic, HTML, CSS, PHP (tek ucim).


Nevalja a i da valja nevalja  :-*
69

Nije lose :) i like it
Software Developer

Hvala na misljenju svima :)
RESPECT: Blaeks, Yui_Sang, Gagi, Kapetan Husein, Luksa, Slay, Denis_Lapi, Zoran(Dude)

Programski jezici koje koristim: C, C#, Visual Basic, HTML, CSS, PHP (tek ucim).


lepa je tema, ali mi vec radimo na sadasnjoj temi foruma, hvala u svakom slucaju sto se trudis da pomognes

Pa onako, lepa je :D

exDeveloper | Generation, Zara Gaming, Meanwhile |
"If nobody hates you, you're doing something wrong."


Citat: TheP4vO poslato Jul 29, 2014, 20:42:16 POSLE PODNE
Glasao sam ali ovo je vrlo [cenzura]o svima je favorit neprikosloveni levu :D

RESPECT: Blaeks, Yui_Sang, Gagi, Kapetan Husein, Luksa, Slay, Denis_Lapi, Zoran(Dude)

Programski jezici koje koristim: C, C#, Visual Basic, HTML, CSS, PHP (tek ucim).


da je bolja nebi valjala :)


[FS]Rent
[FS] Vremenska prognoza
[TuT] PayDay
[TuT]PayDay sistem[UPDATED]
Moja Biografija

Respect:Mr.Gagi,FlasH,Streetboy,David (Sabljak) A.k.A SABO(T)
ÄŒovjek nije stvoren za poraze, moze biti unisten, ali ne i pobjeÄ'en!


hwalllllllllllllaaaaaaa