[C++][program] Procentni racun

Započeo Neznamkosam, Oktobar 29, 2013, 18:38:29 POSLE PODNE

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Evo jedan program pod nazivom "Procentni racun" vjerovatno je nekim i poznato ime posto je to naziv jedne lekcije iz matematike. E da ne tuzim dalje,a i neda mi se pisati stavicu slike i kod programa :)
Slike:
http://prntscr.com/20k11l
http://prntscr.com/20k16j
http://prntscr.com/20k1d4
Pastebin kod:
http://pastebin.com/xvN6SssU

Da napomenem,ovo nije tezak program,sta vise mozda cak moze i pomoci pocetnicima u radu (a i ja sam neka vrsta amatera).

Kao sto si rekao, jednostavno, ali svi se ucimo na tim stvarima :)

CitatKao sto si rekao, jednostavno, ali svi se ucimo na tim stvarima :)

Da,veoma je jednostavna,ali pocetnici lako mogu da shvate "biblioteku" <math.h> i upotrefu if i else funkcije xD

DHV

*

Citat: [DV] Rex poslato Oktobar 30, 2013, 16:22:05 POSLE PODNE
CitatKao sto si rekao, jednostavno, ali svi se ucimo na tim stvarima :)

Da,veoma je jednostavna,ali pocetnici lako mogu da shvate "biblioteku" <math.h> i upotrefu if i else funkcije xD

Za Å¡ta si koristio direktivu "math.h" ?

U njoj se nalaze funkcije za izračunavanje trigonometrijskih izraza, stepenovanje, eksponent, itd a ne obične operacije tipa deljenje i množenje.

I ovo je C program, ne c++ (promeni u nazivu teme)
Poslednja Izmena: Oktobar 30, 2013, 18:17:30 POSLE PODNE od Vlado_Plavsic aka Plavsa

Noja greska u koriscenju <math.h>
A brt ovo je C++ (Tako su meni barem rekli u skoli,idem na kurseve programiranja i oni su rekli da programiramo u C++ i ovako radimo :D)

DHV

*

Citat: [DV] Rex poslato Oktobar 30, 2013, 21:03:19 POSLE PODNE
Noja greska u koriscenju <math.h>
A brt ovo je C++ (Tako su meni barem rekli u skoli,idem na kurseve programiranja i oni su rekli da programiramo u C++ i ovako radimo :D)

Taj ko ti to reko te je žestoko zajebo. Ili je on neviÄ'eni slepac da pomeÅ¡a ta dva programska jezika.