Medion Roleplay | Kosač trave

Započeo hudiga, Mart 26, 2014, 09:50:54 PRE PODNE

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Evo moj prvi posao koji sam odradio od 0.
Ništa nije posebno,klasični posao Kosača trave.
U sledećem updateu ću pokušati napraviti objekte (travu) koja će se removati kada naidjete kosilicom na njih.

[/url]
Poslednja Izmena: Mart 26, 2014, 09:51:13 PRE PODNE od нυDιgα™

Ovo je dobro ukoliko si pocetnik, ukoliko nisi onda je lose, jer nije RP bolje da si dodao travu neku pa kad predjes preko nje skloni se da bude malo vise RP, ali ako si pocetnik dobro je..

Citat: Shoorty poslato Mart 26, 2014, 10:13:39 PRE PODNE
Ovo je dobro ukoliko si pocetnik, ukoliko nisi onda je lose, jer nije RP bolje da si dodao travu neku pa kad predjes preko nje skloni se da bude malo vise RP, ali ako si pocetnik dobro je..

Moram još skontati kako ide to sa objektima,može se reći da sam početnik :D

Pa na komandi za kosenje mu kreiras objekt pod varijablom za playerid, i kad prodje kroz CP unistis mu objekt

Sistem kao sistem je tek u fazi izrade moze se reci,ali kada radis nesto treba da obracas paznju da bude sto vise RP(ako vec pravis RP server).Na primjer,meni je puno zabavnije raditi "Gagijev" sistem kosenja,mislim na onaj gdje nema CP-ova vec samo prelazenje preko objekata,a sam sistem je on objavio na ovom forumu..Takodje obrati paznju na respawn-ovanje vozila posle kosenja jer je to takodje nonRP,stavi da npr mora da ode do neke garaze i da ga samo makne sa kosacice..
Inace svaka cast sto se trudis,lijepo bi bilo vidjeti te i u ulozi skriptera,ne samo mapera :D

Citat: Streetboy poslato Mart 26, 2014, 13:56:52 POSLE PODNE