[POMOC] SA-MP Server,,kako poceti ?,,molim vas procitajte

Započeo ~kaso~, Avgust 16, 2011, 02:48:52 PRE PODNE

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

E ovako,,,prosle sam godine bio napravio kao neki kucni samp server i to je radilo ali sam bio zelen i malo sam imo vremena,,
sad sam opet napravio kucni server i on radi bez problema,,,ali posto sam pocetnik i ne znam odakle da pocnem da bi sredio taj svoj server pa ako bog da jednog dana i platio neki host,,,mene zanima sto je najbolje za mene pocetnika oko scriptanja i svega opcenito ? i taj neki mta za mape uredit sam cuo da ima,,al nikad ga nisam iskušo,,jednostavno ne znam od cega da krenem,sta da prvo ucim radit,,,stvarno imam vremena i volje i zanima me to,,,dobro bi mi doso svaki link sa tutovima za pocetnike oko scriptanja i mapanja,,, mozda netko tko ima iskustva da mi podjeli kakav savjet nek mi ostavi svoj fb/msn/xfire bio bih jako zahvalan,,,eto ljudi bit svega je odakle da pocnem ? sta prvo da naucim radit ? ajde znam da ima dobrih ljudi pa pomagajte...
hvala unaprijed :P
Poslednja Izmena: Avgust 16, 2011, 02:49:17 PRE PODNE od ~kaso~

1.korak  Ovako kada imas gamemod najvaznije ti ga je uredit.
2.korak oko MTA najbolja verzija je 1.0.5 to ces naci vrlo lagano.Upises google te u google upises MTA san andreas 1.0.5 te ga download.
3.korak Vazno ti je privuci ljude no to neces postici reklamiranjem po serverima.Nego na Balkan sampu u temi SAMP server oglasi predstavis svoj server i opišeš ga to ti je sva mudrost.
[/color]

Inace na xf se zovem columbo111 pa me add da ti sve objasnim.
[/color]
Poslednja Izmena: Avgust 16, 2011, 10:44:14 PRE PODNE od .::Veljko::.