[POMOC] Hvala svima koji pomogu | Kreiranje poslova.

Započeo [BE] Clifford Griffin, April 01, 2016, 21:53:29 POSLE PODNE

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Eh, posto sam pocetnik oko skriptanja i zelim nauciti vise, mozete mi reci kako se krece praviti sistem npr rudara, gradjevinara bilo cega, to mi je zelja naucit, kako da attacham objekat na lika, da mu stavim skin koji kad uzme posao /oprema npr i da saznam kako odrediti kordinate za objekte koje stavljam na lika, kako napraviti posao to mi treba, svima koji pomognu iz srca hvala :)!
BALKAN ELITE - MAPPER

Ako si pocetnik onda prvo nauci osnove pawna neke osnovne funkcije uvezbaj. Sta cemu sluzi.. Kako to sve funkcionise ako me razumes. E onda kreni na malo vece stvari kao sto su poslovi sistemi neki i tome slicno. Ja ti mogu reci kako bi napravio ali sta ti vredi kad si pocetnik i pola nebi razumeo 😀

Radim mjesec dana nisam bas pocetnik :D :P
BALKAN ELITE - MAPPER

Koristi samp wiki tu imas sve. Ja sam odatle dosta naucio. Ukucaj na google Attach Object To Player i dobices to sto tebi treba. E sada ovo za poslove.naprimer rudnik evo. Sve zavisi kako si ti to zamislio.. Trebalo bi ti par dialoga komandi. Trebao bi stavljati checkpointe i onda OnPlayerEnterCheckPoint tu lepo stavis sta se desava.. Par tajmera i plata na kraju. Sve sam ti ovo nabacao nidje veze znam hahaha. Ali vidi u skripti koju koristis kako je odradjen neki posao i sam ces povezati. Tako sam ja 70% svega sto znam sam na taj nacin naucio. Ako ti treba pomoc oko necega javi mi se PM pomocu ti rado..

Hvala, pocinjem polako shvatati, imam bas unikatan sistem rudara, i jos par poslova, pa da napravim i to vec jednom :D
BALKAN ELITE - MAPPER

Sto se tice komande oprema evo ti
CMD:oprema(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, daljina, x,y,z)) return SCM(playerid, -1 "Niste kod u blizini za /oprema");