[Pomoc]Pawno

Započeo Tong1950Po, Decembar 14, 2011, 22:23:17 POSLE PODNE

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Skripta koju koristim: BS
Detaljan opis problema: Vako ja sam ubacija login FS ono sta se moze upisat u cni kvadar sifur sve radi normalno! Ja se reistriam i logiram i to je doboro i sve! Onda kad izadem moram ponovo se regist a isti nick koristim -.- ima neki error
Dio skripte: ///
Neke slike/video za lakse dobivanje pomoci(neobavezno): Nije potribno..

Zanima me nekoliko jos stvari ode ih zelim stavit, da ne otvaram 10 tema!

1. Naprimjer ja idem na server udemi stvorim auto na komandu /veh ID ja stvorim moje zeljeno auto onda udem u auto i napisem /save idem u GTA nema mi   savepositions.txt ne mogu ga nac i nema ga Iman XP Wind
2. Zanima me koji je najbolji MOD za Edit ja sam pocetnik! HVALA!
Poslednja Izmena: Decembar 14, 2011, 22:23:46 POSLE PODNE od Tong1950Po
Trazim Skriptera! Nagrada Head Admin

Da nadjes savedpositions.txt nadji prvo GTA San Andreas User Files > SAMP > savedpositions.txt

Najbolji mod za edit? Probaj Noxicus :P
OTISAO SAM BREEEEEEEEEEEEE

Ali mi nema u SAMP! jeli mi mos dat link od tog moda?

Ako ces otvarat server noxicus ti nebi predlozio, mod je predobar al pola ekipe otvara servere sa Nx editom...
Nezz zas ti nema savedpositions.txt napravi ga rucno ili ingame napisi /dl i onda ces vidjet Pos X,Y,Z slikaj sa F8 ili prepisi kordinate u obliku X,Y,Z
Izrada web aplikacija/desktop aplikacija, kontakt PM.
VPS/Dedi managment 'n' hosting @pm also.

Hvala!

1. Zanima me gdje mogu skinit  noxicus MOD ja sam ovdje trazuija na trazilic i nasa sam ga isam sam ga skini ali neda pise mi da ima virus! ako mozete stavit na drugu stranicu za skinit HVALA!

Citat: Tong1950Po poslato Decembar 14, 2011, 23:20:29 POSLE PODNE
Hvala!