Cyber Rol3Play

Započeo .::Wuj0::., April 17, 2011, 00:05:22 PRE PODNE

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Trazio sam po bs-u neki mod koji bi mogao da edit i najljepsi mi je bio cyber, i sad sve shto mi treba je da mi se javi neko ko je njega vec editirao da mi kaze koje bi bugove trebao da ispravim ako ih ima itd..
Hvala unaprijed
Ajde,Ajde da divljamo kao stoka da pijemo,crno bele da bodrimo,jer Partizan mi volimo....!!!!

Don't learn to hack. Hack to learn!

Ako si gledao temu vidis da se raja zali tj. trazi neke komande koje ne rade na serveru, ja ti preporucujem Balkan Underground gamemod imas nekih bugova al od toga mozes sve napraviti...

E tu je problem, jos uvjek sam pocetnik, ne umijem da dodam nove bande i org a jedino cyber ima te koje su meni potrebne.
Ajde,Ajde da divljamo kao stoka da pijemo,crno bele da bodrimo,jer Partizan mi volimo....!!!!

Don't learn to hack. Hack to learn!

Citat: [TP]Wujo97 poslato April 17, 2011, 00:18:58 PRE PODNE
E tu je problem, jos uvjek sam pocetnik, ne umijem da dodam nove bande i org a jedino cyber ima te koje su meni potrebne.
A Cyber skripta nije za pocetnike.
A koje to Cyber organizacije ima a BU nema?

GSF, Bloods, Lacos.
Ajde,Ajde da divljamo kao stoka da pijemo,crno bele da bodrimo,jer Partizan mi volimo....!!!!

Don't learn to hack. Hack to learn!

Citat: [TP]Wujo97 poslato April 17, 2011, 00:21:17 PRE PODNE
GSF, Bloods, Lacos.
Pa na BU imas oko 4 bande/mafije, samo im promjenis ime -.-

kako cu promijenit bazu.. ?
Ajde,Ajde da divljamo kao stoka da pijemo,crno bele da bodrimo,jer Partizan mi volimo....!!!!

Don't learn to hack. Hack to learn!

Snich

Citat: [TP]Wujo97 poslato April 17, 2011, 00:23:57 PRE PODNE
kako cu promijenit bazu.. ?

Pocni od lokacija, nadji neku lokaciju za jednu bandu, izmapaj tu lokaciju, ubaci ogradu, kapiju, ulaz u bandu, i izlaz, enterijer nek ti ostane isti, prevuci vozila na tu lokaciju i tu ih spremis, mozda ti tesko zvuci, ali nije vjeruj...