Komanda /reportbug

Započeo dino12, Novembar 30, 2019, 12:30:12 POSLE PODNE

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Moze li mi netko napisati kako bi išla komanda /reportbug?
Znaci zelim da na serveru kad igrac vidi problem ili bug, da to moze prijaviti na /reportbug. Odnosno želim da kad on upiše /reportbug [problem/bug koji je on prijavio], zelim da taj text tj. bug se spremi u notepad u scriptfiles, pa da mogu kasnije otvoriti taj notepad i pogledati sta su igraci prijavili.
Molim vas ako moze netko napisati to kako bih napravio u pawnu i reći mi gdje šta trebam kopirati i zalijepiti u pawnu, jer sam pocetnik. Hvala unaprijed!

Galardo

*

mgWhosyGD

Mozda da si postavio po formularu,mozda bi ti neko i pomogao...

CitatMolim vas ako moze netko napisati to kako bih napravio u pawnu i reći mi gdje šta trebam kopirati i zalijepiti u pawnu, jer sam pocetnik

Samo zbog ovog ćeš od mene dobiti kurčinu.

Sirah says
Chillin' in Kyoto grand with my man Skrill
Chain smokin' nicotine sayin' fuck a fast deal
We got that white girl so we make those skrill checks
Fuck a white girl, talk ill, neck karate chop her grill, bitch I kill
Born from the center of a storm
All these boys flappin' gums about how they're hard, bitch I'm harder
Martyr to the swag on the corner
Beat your girl with the drums as the bass makes that bitch cum
Bass makes that bitch cum

Laughin' at the world.

De ljudi tko zna, pls pomozite, hvala

Prvo shvati kako to sve funkcionira, kod komandi /report ili /ask (kako je vec na modu koji koristis) igrac salje poruku koja stize adminima tako da mozes uzeti vec postojecu komandu npr. /report ili /ask i promjenuti u /reportbug

Citat: androo poslato Novembar 30, 2019, 15:03:03 POSLE PODNE
Prvo shvati kako to sve funkcionira, kod komandi /report ili /ask (kako je vec na modu koji koristis) igrac salje poruku koja stize adminima tako da mozes uzeti vec postojecu komandu npr. /report ili /ask i promjenuti u /reportbug