La Cosa Nostra Interior | by Vasic

Započeo Vasic, Mart 09, 2019, 21:28:16 POSLE PODNE

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Posto sam vec napravio Eksterijer, red je da napravim i Interijer, ocene u komentare, 'uobzirite' pre unosenja misljenja da sam pocetnik :)
Kodove od Int i Ext mozda dam ako ne budem nastavljao sa projektom. | Pored developa, mozda napredkom i trudom budem iskusan maper :P xD



















• Website: www.vasic.dev
Web Development & Cyber Security

Nemoj se ljutiti ovo je loše.
Sve i kad bi dao čisto sumnjam da bi ikome posluzilo kao stalna varijanta, većinom kao neki test.
Sad ako se pitaš zašto sad ću ti objasnit pošto sam i ja dugo vremena mapao:

♦Prostorija ti je ogromna a malo objekata.
♦Stakla si druga mogao staviti jer imas objekat koliko me sjećanje dobro sluzi pod nazivom "window" pa pogledaj.
♦Tekst si stavio preveliki.
♦Ne znam šta si htio postići sa ovim razbacanim stvarima po podu samo si uništio još više mapu.
♦Ulazna vrata su ti prevelika.
♦Mnogo ovih stolica i stolova.
♦Potpuno si ofulao mjesto za ovu plantažu trave.
♦Pod,Zidovi,Plafon su ti pod istom teksturom. To si mogao promjeniti.
Još nešto, imao si dobru zamisao al' si je loše realizirao, nemoj zuriti kad mapaš jer mozes to ljepše odraditi vjerujem.
Da si stavio manju prostoriju (a ne ovako kao neka ogromna garaža), napravio posebno mjesto kroz koje se prolazi (vrata log) i tek onda stavio ove stolove stolice sef itd... Takodje ova plantaza droge je mnogo dobra zamisao koju si mogao uraditi time što napraviš kao neki podrum u sobi imaš isto objekte stepenica pa da se spuštaš ka dole i sadiš drogu.
Sve u svemu pohvale za ideju vidi se da si mnogo kreativan al' realizacija i nije nešto.
Nemoj se ljutiti želim ti sve najbolje ovo nije nikakav hejt <3.
BTW: Ni ja nisam neki maper realno i ja sam bio neka srednja žalost bolje rečeno al obojica se mozemo sloziti da kad je nešto lijepo onda je lijepo, kad je ruzno onda je ruzno.